Everest Poker review

Kom bij Everest Poker spelen

Everest PokerEverest Poker is er trots op dat ze in de loop van jaren een grote hoeveelheid Nederlandse en Belgische spelers heeft opgeleid tot topspelers. Het niveau is in de loop van jaren gigantisch gestegen en niet in het minst door de handige trainingssoftware die op de site van Everest Poker te vinden is.

Alle deelnemers aan de toernooien en cashgames komen dagelijks een gemêleerd gezelschap van internationale pokerspelers tegen. Door de fraaie en betrouwbare software van Everest Poker is het genieten van de strijd aan tafel, zeker als je gaat winnen.

Beginners spelen bij Everest Poker

Voor beginnende spelers is Everest een geweldige opstap naar het grote werk. De leerzame pokertrainer en de pokertoernooien waar je voor weinig geld aan mee kunt doen zijn ideaal voor spelers die nog de nodige ervaring op moeten doen. De ruimte om ervaring op te doen in een veilige omgeving krijg je zeker bij Everest Poker, er zijn genoeg uitdagingen voor spelers van elk denkbaar niveau. Of het nu gaat om de gratis toernooien of freerolls zoals ze ook wel genoemd worden of toernooien met een hoge gegarandeerde uitkering, bij Everest Poker heb je de kans om flink in de prijzen te vallen.

Toernooien of cashgames van Everest Poker?

Nu kom je bij de keuze tussen toernooien en cash game. Als beginnend spelers is het vaak verstandig om te beginnen met het spelen van online pokertoernooien. Hiermee heb je namelijk één vast bedrag dat je in moet leggen om te gaan spelen en je weet van te voren precies wat je kwijt bent om mee te doen en wat je eventueel kunt winnen als je in de prijzen komt bij een toernooi. Daarbij komt dat er in toernooien met een lagere limiet meer beginnende spelers zullen spelen en je dus op je eigen niveau gewend kan raken met het online spelen.

Everest PokerAan de andere kant kun je dus kiezen voor het spelen van een cash game. Een cash game is zoals de naam al doet vermoeden een tafel waarbij de spelers direct met cash spelen. Je zet een gedeelte van je geld in om aan tafel te gaan zetten en dat geld staat op het spel. In de plaats van dat je een vast bedrag kwijt bent speel je met blinds die direct geld waard zijn en hetzelfde geld voor alle verder inzetten. Bij cash games is het grote voordeel dat wanneer je chips op zijn je bij kunt kopen. Dit is ook meteen een nadeel voor beginnende spelers. Aan deze tafels zitten zelfs op de laagste limieten vaak spelers met al behoorlijk wat online ervaring en die zitten te wachten op beginners om daar geld van te kunnen winnen.

Ga niet eerder cash games spelen dan dat je helemaal zeker bent dat je daar kunt winnen en dat je genoeg online ervaring hebt om je thuis te voelen aan die tafels. Er is genoeg te verdienen met kleine toernooitjes en Sit and Go's bij Everest Poker, om daar eerst aan je spel te werken, voordat je de stap maakt naar de cash tafels.

Gratis $10 bij Everest Poker

Naar Everest PokerHet spelen bij Everest Poker is best leuk als je de promoties allemaal benut. ten eerste is er de welkomstbonus van $10, zelfs als je maar een klein bedragje stort. Met die $10 kun je vele toernooien of cashgames spelen zonder kans op verlies. Verder zijn er tal van promotie waar iedereen voordeel van heeft. Kijk op de site van Everest Poker voor meer informatie over de laatste acties.